my heart is broken

my heart is broken

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 16907
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



مراسم نامزدی(تشریف بیارید)

سلام دوستان

بلاخره بعد از چنر سال انتظار و عاشقی من و عشق دومم(اولین عشقم خداست) محمدرضا داریم بهم میرسیم یعنی رسیدیم..

پنج شنبه هتل ستاره قشم مراسم نامزدی میگیریم

هرکی دوست داشت میتونه تشریف بیاره البته باید بهم خبر بده تا کارت ورود رو واسش بفرستم...

این چند وقت یک کم کار رو سرمون ریخته    شرمنده کم میام نت...

ولی بی شوخی هرکی به قشم نزدیکه یا نیست و امکانش رو داره که بیاد بهم بگه  خیلیییییییی خوشحال میشم ملاقاتتون کنماااااااااا؟

دوستون دارم.

منتظرتون هستم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fereshte تاريخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
زین شاخه به ان شاخه پریدن ممنوع در ذهن به جز تو افریدن ممنوع غیر از تو ورود دیگران در قلبم عمرا... ابدا... هیچ...اکیدا ممنوع دوستان خیلی خیلی به دنیای مجازی من خوش امدید امیدوارم از من و وبم خوشتون بیاد من که همه رو دوست دارم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to broken00heart00angel.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com